- ایران دانلود
مراسم پرفیص شبهای محرم ۹۲ با مداحی مهدی میرداماد
 
وب سایت بزرگ ایران دانلود
 
 
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 21:28 ::  نويسنده : امیرحسین

مراسم پرفیص شبهای محرم ۹۲ با مداحی مهدی میرداماد

شب نهم (تاسوعا) اضافه شد

شبهای محرم 92 با مداحی مهدی میرداماد

 

شب اول

* در به در کوچه های بی کسی ام – روضه 

*صلی الله علیک یا أباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله – شور

* غریب و تنها کوچه ها براش عذاب آور شده – زمینه

_____________

شب دوم

این زن که از برابر طوفان گذشته بود – روضه ورود به کربلا

ای قافله سالار شهیدان خدایی ، از کرببلا می شنوم بوی جدایی – دم

خواهرت دل نگرونه ، دخترت دل نگرونه ، پشت سر قافله ی تو مادرت دل نگرونه – زمینه

می زند آتش دمادم ، بر دل این دشت ماتم – نوحه

ببار ای بارون ز چشمانم رسیده وقت جدایی – سنگین

منظومه ی شهادت و ایثار زینب است – واحد

 کربلا آغوش جان وا کن که جانان آمده – دودمه

حرمتو بردار بریم مدینه ، الهی زینب داغتو نبینه – شور

_____________

شب سوم

یک عمر انتظار کشیدم نیامدی – مناجات امام زمان (عج)

نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد – روضه حضرت رقیه (س)

خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا – روضه حضرت رقیه (س)

ای عمه ببین از سفر آمد پدر من – دم

خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره – زمینه

آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه – نوحه

بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر – سنگین

ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته – واحد

چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا – دودمه

عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم – شور

روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام

_____________

شب چهارم

شب چهارم مداحی حاج مهدی میرداماد – نوحه

_____________

شب پنجم

ذکر نزول عطا، یا حسن و یا حسین – مناجات

روضه اش آخر فداکاریست – روضه ی حضرت عبدالله ابن الحسن

ای عمه چه تنهاست عمویم چه غریب است – دم

پای برهنه بی سپر برای یاریت اومدم – زمینه

با دل خون بی قرارم ، طاقت ماندن ندارم – نوحه

اشک چشاش میده خبر دنیا شده مثل قفس – سنگین

فکر تو ام و صحن و سرایی که نداری – واحد

میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو – دودمه

دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا – شور

روضه حضرت سیدالشهدا و حضرت قاسم (ع)

صحبت های اخلاقی حاج سید مهدی میرداماد پیرامون جوانان و محرم

_____________

شب ششم

کویر تشنه شدم بی تو ای سحاب بیا – مناجات امام زمان علیه السلام

هر که از عاشقی خبر دارد – روضه حضرت قاسم علیه السلام

ای همسفر باده صبا زلف سیاهت – دم

شاخه ی شمشاد حرم ، امانت برادرم – زمینه

یاور خون خدایم ، تشنه ی تیر بلایم – نوحه

داری هوای پر زدن ، باشور و شوقی بی بدل – سنگین

من نروم به کربلا می میرم – واحد

پسر ارشد شیر جملم صف شکنم ، قاسم ابن الحسنم – دودمه

به جز غمت آقا غمی تو سینه نیست – شور

روضه حضرت علی اصغر علیه السلام

_____________

شب هفتم

چقدر نام تو زیباست اباعبدالله – مناجات

ای به سر دست همه هست من – روضه

روضه ی حضرت علی اصغر و سیدالشهدا علیهما السلام

گهواره ی خالیه علی درتب و تاب است – دم

خاک روی لب تو رو ، با مژه هام جارو زدم – زمینه

تیر سه شعبه دوباره ، زد به دل من شراره – نوحه

بارون بارون ، ببار از طاق آسمون – سنگین

ای تیر سه شعبه هدفت طفل رباب است ، خطا کن که ثواب است – دودمه

دم مرگم برس به فریادم ، که جوونیمو من برات دادم – سرود پایانی

_______________

شب هشتم

حاج سیدمهدی میرداماد-طلیعه ی غزل صد کتاب یعنی تو (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-من کیستم امام حسین مکررم (مدح)

حاج سیدمهدی میرداماد-باز دل شوره ای افتاده به جانم چه کنم (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-تو عازم میدانی و من دل نگرانم (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-پاشو اذون گوی حرم ، اذان بگو برا دلم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-در دل من آتش غم ، بر لب من آه ماتم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-یا تربتا فیه الشفا یا کربلا یا کربلا (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-من نروم به کربلا می میرم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-این علی ابن حسین ابن علی مرتضاست (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-علی یارمه ، کس و کارمه ، علی آبرو و اعتبارمه (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-شهدا تا زنده ایم رزمنده ایم (سرود پایانی)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام (مناجات)

______________

شب نهم

مناجات

 روضه 

 دم 

زمینه

نوحه

سنگین

 واحد عربی

 دودمه

 شور

سرود پایانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین دانلود
آرشيو دانلود
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بزرگ ایران دانلود و آدرس nasljavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 49351
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



.

.

Online User
IranSkin go Up

فال امروز


.

کدهای رایگان وبلاگ
ابزاروبلاگ
                    
 
 
 
/div